Vakuutusmeklarin palvelut

Meklarikeskus tarjoaa asiakkailleen kattavia vakuutusmeklarin palveluja:

  • Vakuutusten hallinnointipalvelu
  • Vakuutusten kilpailutuspalvelu

Vakuutusten hallinnointipalvelu

Vakuutusten hallinnointipalvelu on palvelumalli, jossa toimimme asiakkaan vakuutusasioiden kokonaisvaltaisena hoitajana ja ensisijaisena kontaktina. Ylläpidämme ajantasaista vakuutusturvaa yhteistyössä asiakkaan kanssa, jonka ansiosta asiakas voi keskittyä ydinliiketoimintaansa.

 

Vakuutusten hallinnointipalvelupalvelu sopii etenkin yritykselle, joka

  • haluaa optimoida vakuutusturvansa
  • halua tehokkaasti hoidetun vakuutusturvan
  • haluaa säästää aikaa ja vähentää vakuutusten hoitamiseen liittyviä rutiinejaan
  • haluaa käyttää vakuutusalan parhaita asiantuntijoita

Miten hoidamme yrityksesi vakuutuksia?

Vakuutusturvan ylläpito vaatii jatkuvaa seurantaa. Hallinnointisopimuksella asiakas antaa vakuutusasiansa kokonaisvaltaisesti vakuutusmeklarin huolehdittavaksi. 

  • Nimeämme asiakasvastuullisen meklarin, joka vastaa yhteistyössä kanssasi vakuutusasioiden jatkuvasta seurannasta.
  • Perehdytämme sinut vakuutusturvaasi ja neuvomme vakuutuksiin liittyvissä kysymyksissä.
  • Vastaanotamme vakuutusasiakirjat ja tarkastamme, että vakuutuskirjat ja vakuutusehdot vastaavat vakuutusyhtiön kanssa sovittuja periaatteita.
  • Teemme sovitut vakuutusturvamuutokset.
  • Seuraamme vakuutusalan hinta- ja ehtomuutoksia.
  • Neuvomme sinua vakuutusasioissasi.
  • Järjestämme tarvittaessa henkilökunnallesi vakuutuskoulutusta.
  • Toteutamme vakuutusturvan vuositarkastukset.
  • Valvomme vahinkotilanteissa etujasi ja tarkistamme korvauspäätöksen oikeellisuuden.

Kuinka paljon vakuutusten hallinnointipalvelu maksaa?

Vakuutusten hallinnointipalvelussa palkkio perustuu mm. asiakkaan liiketoiminnan laajuuteen ja kokonaisvakuutusmaksuihin. Palkkio sovitaan ennen palvelun käyttöönottoa ja ilmoitetaan selkeästi toimeksiantosopimuksessa.

Miten hallinnointipalvelu aloitetaan? Ota yhteyttä!

Vakuutusten kilpailutuspalvelu

Vakuutusten kilpailutus on vakuutusten ostoprosessi, jonka toteutamme kokonaan asiakkaamme puolesta. Huomioimme vallitsevan vakuutusmarkkinatilanteen ja hankimme asiakkaalle sekä turva- että maksutasoltaan parhaat vakuutusratkaisut kokonaisvaltaisena palveluna. Kilpailutuksen tuloksena toimitamme asiakkaalle kirjallisen yhteenvedon, josta löytyvät kilpailutuksen tulokset, vertailu saaduista tarjouksista vakuutuslajeittain sekä perustellut suositukset valittavista vakuutusratkaisuista. 

 

Avaimet käteen -palvelumme ansiosta kilpailutusprosessi ei vie asiakkaan aikaa - saatamme koko prosessin alusta loppuun asiakkaamme puolesta. Voit siis keskittyä liiketoiminnan ydinosaamiseesi koko kilpailutuksen ajan.

Mitä teemme?

  • Tilaamme vakuutus- ja vahinkotiedot nykyiseltä vakuutusyhtiöltä.
  • Tutustumme asiakkaan liiketoimintaan ja vakuutuksiin.
  • Suosittelemme mahdollisten vakuutusturvan puutteiden/päällekkäisyyksien korjaamista.
  • Laadimme ja lähetämme tarjouspyynnöt eri vakuutusyhtiöihin.
  • Vertaamme ja analysoimme saadut tarjoukset ja laadimme ehdotuksen valittavasta vakuutusyhtiöstä.
  • Ilmoitamme päätöksen vakuutusyhtiöihin sekä valvomme vakuutusten voimaansaattamisen.

Kuinka paljon kilpailutus maksaa?

Kilpailutuspalvelumme eivät maksa asiakkaalle ylimääräistä, sillä palkkiomme perustuu asiakkaan saamaan hyötyyn eli saatuihin vakuutusmaksusäästöihin. Jos asiakas ei hyödy, emme laskuta asiakasta. 

Miten kilpailutus aloitetaan? Ota yhteyttä!

Miten saat vakuutusmeklarin käyttöösi?

Meklarikeskus ja asiakas solmivat toimeksiantosopimuksen, jossa määritellään vakuutusmeklarin tehtävät ja palkkio sekä missä laajuudessa asiakas haluaa meklarin huolehtivan vakuutusasioistaan. Asiakas voi valita tarpeidensa mukaan joko vakuutusten kilpailuttamisen ja/tai vakuutusten hallinnointipalvelun.

Ota vakuutusmeklaripalvelut käyttöösi

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, otamme yhteyttä!

Vakuutusmeklaripalveluista
Sijoituspalveluista
Sähköpostitse
Tekstiviestitse
hCaptcha
Henkilötietojen käyttö: Tietosuojaseloste